Wednesday 23 March 2011

Takkan Sekali (2011)



Takkan sekali aku lupa tentang mu
takkan sekali aku lupa menanya kabar diri mu
takkan sekali aku cuba menyakiti mu

selagi hayat dikandung badan
selagi itu kan aku terus mendekati mu
walau cuma di fb
walau cuma di alam maya
walau cuma di alam ciptaan manusia

kesihatan mu penting bagi ku
keceriaan mu penting untuk ku
kehidupan mu biarlah disulami kegembiraan & kesenangan abadi
membelah dinding jika diarah
jika hanya itulah dapat membawa hati ku menawan hati mu

Selagi aku bernafas di bumi ini
biarlah aku memuji sebuah kehebatan ciptaan Tuhan Maha Agung
seorang insan yg istimewa
yg pasti menjadi dambaan setiap para lelaki di muka bumi

kan menanti mu di syurga jika di bumi bukan untukku
selagi itulah akan ku nantikan diri mu

~awaN~
10 Januari 2011 5.46 ptg Isnin

No comments:

Post a Comment