Wednesday 23 March 2011

Aku Mahu (2011)

Aku mahu
menunggu diri mu
Aku mahu
menanti dirimu
Aku mahu
merindui dirimu
Aku mahu
mencintai dirimu
Aku mahu
menjadi mimpi-mimpi mu

Walau kita berbeza
aku mahu
mendekati mu
walau ia mustahil
kerana rintangan yg ada
aku sayu
aku pilu
aku mahu dirimu

aku mahu
bersama dengan dirimu
berdua dengan mu
bermesra dengan mu
berpuitis dengan mu

Walau kita berbeza
walau belum bertemu
walau hanya di sini
hati ku menggilai mu
selama aku masih bisa bernafas
masih mampu berjalan
masih mampu berlari
masih mampu berdiri
masih mampu berpuitis
ku kan slalu memujamu...

izinkan hati ku menawan hati mu
izinkan cinta ku meresapi diri mu
tiap denyutan nadi ku
tiap degupan jantung ku
memanggil nama mu

aku rindu
aku mahu
mendengar suara mu
aku mahu
berdamping dengan mu
kaulah cinta yg ku tunggu

Walau kita berbeza
aku mahu
mendekati mu
walau ia mustahil
kerana rintangan yg ada
aku sayu
aku pilu
aku mahu dirimu

cinta ku pada mu
rindu ku pada mu
hati ku pada mu
apa ertinya?
apa hikmahnya?

Walau kita berbeza
aku mahu
mendekati mu
walau ia mustahil
kerana rintangan yg ada
aku sayu
aku pilu
aku mahu dirimu

~awan~
~26th February 2011~

No comments:

Post a Comment